dimecres, 4 d’abril del 2007

Què està passant?

Cada matí (exceptuant alguns diumenges...), a primera hora, tinc la costum de connectar-me a la xarxa per llegir la premsa del país i veure així com es lleva Catalunya i la resta del món. Avui, però, quelcom m´ha cridat l'atenció; 2 notícies, deplorables sota el meu punt de vista, m´han fet obrir els ulls més aviat que de costum. Hi ha gent per tot!

Em connecto: la premsa esportiva parlant de la relació d'amor entre el Barça i Diogo (que bonic), del València-Chelsea, de De la Peña,... i quaranta mil temes més. Correcte. La son encara no em permetia assimilar els conceptes al 100%, però el lent procés del despertar seguia el seu curs habitual, ell sempre tan constant i inalterable.

Però... pam! Quan em pensava que m´havia traslladat a la premsa seriosa... m´han aparegut a la pantalla 2 notícies infumables...arrr! M´ha costat assimilar-les... de bon matí no es de bon gust sentir segons què! Aniré al gra: que si Iran, que si la Comissió Nacional del Mercat de Valors, que si el cabal del riu Ebre està al màxim, que si això, que si allò, que si... "El guitarrista de los Rolling Stones Keith Richards afirma que esnifó las cenizas de su padre" eing??? M´he perdut alguna cosa? He passat 50 anys adormit i aquest matí he despertat? Hi alguna tradició que desconec? Som 28 de desembre? Després de desmentir aquests dubtes... m´he preguntat: Què ens està passant? Cap on anem? I jo mateix, intentant oblidar el que acabava de llegir i amb un intent frustrat de passar pàgina, m´he respost: ens estem llevant i anem a treballar.

I a la meva ment ja un xic destirotada després de rebre tal informació, li arriba un nou atac..."Un hombre se expone a tres años de cárcel por abusar sexualmente de una oveja en Alemania"; quin boig! perdoneu que sigui tan poc fi, però és que no s´ha de tenir res al cap, aquest personatge (jugant amb les paraules) és l'ovella negre! Només faltava que hi afegissin "y a su descendiente le llamaran el hombre-oveja"! Au va, girem cua, gent!

Nois, així està el món!