dimecres, 24 d’octubre del 2007

Picador Räikkönen

Molt bones companys de fatiga! Després d'un prolongat descans blocaire que semblava no tenir data final, aquí estic! L'actualitat esportiva donava per tant que no em vaig decidir per cap notícia en concret, totes em tiraven! Així que em vaig deixar endur per aquella frase que tantes vegades hem sentit de "o tots o cap"; jo vaig optar per cap!

De fato (esportivament parlant) no n'ha faltat: que si el nen maco de l'Alonso, que si el xou del rugby (ara resulta que a tots ens agrada molt el rugby!), que si el Barça de bàsquet no xuta, que si el Riera de l'Espanyol és el "no va más", que si el Robinho compra els preservatius en packs de 40 unitats (carai, doncs ja és mala llet ja que la seva nòvia/xicota/parenta estigui de 5 mesos),... i tot un seguit de notícies per l'estil! En fi, que tenim l'actualitat atapeïda!

Com deia l'amic Jack, anem per parts: avui tocaré la F1! I no parlaré pas del desenllaç del Mundial, tema ja de domini públic i conegut per tothom! Faré esment a la part més curiosa, que tracta del perfil més pervers de Kimi Räikkönen. Iceman mai ha estat el meu ídol, ni ha despertat en mi cap tipus d'admiració per mèrits purament esportius com si ho havien fet d'altres, més grans, com Damon Hill o Jacques Villeneuve; però aquest tio... és peculiar! Peculiar i bo! Aquest si que és "el no va más"! Veureu: es diu i es comenta que quan Schumi va guanyar el seu últim Mundial, sent ambdós pilots companys d'escuderia, un periodista es va acostar al finès i li va demanar a veure que li havia semblat la celebració del Kaiser; Kimi, sense immutar-se, tranquil com sempre, li va respondre: "No ho he vist, estava cagant!". És més crack fora de les pistes que dins!!! Aquest tio ha de sortir a l'APM! Aquest nano té fusta, no sé si de campió o no, però te fusta i promet! L'humor sec de Kimi deixaria a l'atur la millor versió del Buenafuente! Tant sols per ser així d'espontani i de sincer, Kimi ja es mereix el títol! Ell és així, fet a la seva! Fugint del món mediàtic que envolta Alonso, Hamilton i tot el circ de la Fórmula 1!

A la foto se'l pot veure en plan picador, cervesa a la mà, a les Illes Canàries... deixant a casa l'estatus de pilot de Fórmula 1 per convertir-se en un més dels molts joves que omplen les sales i terrasses en les llargues nits canàries..., entre ells, el mateix Lua!

I els 2 Mal-Laren... que vagin venint!

1 comentari:

Anònim ha dit...

GRAN RAIKKONEN!

Jo si soc seguidor d'algun equip, aquest és Ferrari "El caballito rampante", però aquest diumenge em vaig disposar a veure la carrera sense cap mena d'esperança en veure una victora dels "meus"...

Tot va canviar al principi de la carrera, quan el beneït d'en Hamilton (nen mimat), va començar a parir-ne de les seves...

Durant el transcurs de la carrera va durar l'agonia de si el "negret" (amb el bon sentit de la paraula) aconseguiria col·locar-se en la posició que l'hi donaria al mundial. Al final, no va ser així, i per alegria meva (i de molts dels que erem a l'Orient) es va aconseguir la carambola i guanyar en Raikkonen! (que com has dit, no és que tingui molt de carisma.. però veient els altres pilots, és dels que més bé em cau)

Al final, bones noticies i un bon brindis amb cava!

SALUT I FORÇA FERRARI

PD: i l'any que bé, tornar-hi!

Maldita