dilluns, 30 de juliol del 2007

Per què no sigui dit... el meu 11!

I en plena ressurrecció d'aquest bloc, sense arribar a un estat d'embriaguesa blocaire, em vull permetre el luxe, l'obligació o el repte (digueu-li com vulgueu) d'apostar per l'onze ideal de la Lliga 2007-08; és molt fàcil afegir-se al carro vencedor a final de temporada i lloar les proeses d'algunes figures, així que aquest és el motiu d'aquesta iniciativa, el fet de veure si som uns entesos del futbol i la clavem, o bé si simplement formem part d'un grup de pelacanyes. Un repte interessant que sé, per les converses que hem mantingut sovint amb molts de vosaltres, que us tira i que teniu molt a dir-hi i a demostrar! Com diria el gran Evarist, "Vingan!"

Per fer-ho un xic més interessant i més real, no és permès ficar-hi més de 5 jugadors de la mateixa esquadra; per altra banda, es permet posar 3 suplents per línia (dos en el cas del porter) axí que aquí llenço la meva proposta, aquí va el meu 11!

Porteria: Gorka (Espanyol)
Suplent: Ricardo (Betis) i Palop (Sevilla)

Defensa: Zabaleta (Espanyol) , Ayala (Saragossa) Aitor Ocio (At. Bilbao), Zambrotta (Barça)
Suplents: Jarque (Espanyol) i Contra (Getafe), Capdevila (Villarreal)

Mig: Luis Garcia (Espanyol), Raul Albiol (València), Deco (Barça), Ronaldinho (Barça)
Maresca (Sevilla), Baptista (R. Madrid)

Davanters
: Henry (Barça), Messi (Barça), Forlán (At. Madrid)
Aduriz (Bilbao), Villa (València), LLorente (Valladolid)

1 comentari:

Unknown ha dit...

Despres de temps de pensar i tota la pesca.. presentu el meu 11 revelació de la temporada. Hi han jugadors consolidats que no podien fallar en el meu once, i jugadors, que a criteri meu, poden ser la revelació de la temporada. El temps dirà! aixi doncs, aqui va el meu once:

Porter: Victor Valdes (Barça)

Defensa: Abidal (Barça), Albiol i Alexis (Valencia), Alves (Sevilla)

Mig: Robben (Madrid), Iniesta (Barça), Raul Garcia (At. Madrid) i Luis Garcia (At. Madrid)

Davanter: David Villa (Valencia), Eto'o (Barcelona)

Aquest equip guanya la lliga de carrer!!!!
Com a equip suplent tindirem:

Porter: Ustari (Getafe)

Defensa: Juanfran (Saragossa), Milito (Barça), Coloccini (Depor), Boulahrouz (Sevilla)

Mig: Guardado (Depor), Xavi (Barça), Poulsen (Sevilla), Messi (Barça)

Davanter: Oliveira (Saragossa), Henry (Barça)

Com podeu veure, hi ha un jugador del barça a cada fila, i es que crec que aquest any, si no van maldades, ens emportarem tots els titols que els jugadors vulguin guanyar! Només falta que en tinguin mitges ganes!!

Vinga doncs, Salut i força BARÇA!